tiistai 20. maaliskuuta 2012

Tällästä taas

Juu hei! Mulla tosiaan on jääny nää bloggaukset aika pahasti, joten sori. On vaan niin paljon kiirettä mut bloggaan yleensä kun on tarpeeks tapahtunut. Tajusin kans just sellasta että tää on ties mones jossa pahoittelen myöhästymistä, joten tää on myös viimeinen. Paitti, jos myöhästyy kuukaudella. Okei kaikille tiedoks, että mun koneeni lagaa aikas mukavasti, niin tulee Paaaaaaaaljon kirjoitusvirheitä ekaan postaukseen aika ja sit jälkeenpäin muokkaan. Juu tässä on sit tapahtunu seuraavaa: Ei oikeestaan mitään! Oon ollu koulussa normaalisti, paitsi että meillä oli yhteishaku, Iskällä on ainoot erikoisuudet käyny. Ja sit oli hartaus T:n kaa, joka meni muuten hyvin ,mut luin raamatun kohdan liian nopeesti. Nyt viime vikonloppuna Iskällä ollessani luin muumia, paistoin nuotiossa nakkeja (en tykkää makkarasta..hyi), sytytin ihan ite ja omin avuin saunan kiukaan ja padan (y) ja sit oli Mummin synttärit joilla olin lähinnä ulkona, mutta paistettiin makkaraa takassa (ei ollu hyvää mut oli pakko). Nyt on enää alle 4 päivää mun parhaankaverin synttäreihin<3<3, koska täähän oli kaikkein kiinnostavin tieto?? Tänään koulussa mulla oli aka kesäistä meinaan mulla tuli KUUMA! Kuljin sit topilla koulussa ja kaikki katto vähän et mitä ihmettä mut se siitä sitten näkemiin :)


siinä on nuotio (y)



eihän näissä oo mitään eroo
arvatkaa kumpi on mun pikkusiskon? :)


siinä on kiuas...aika komee liekki on ;)


se löyty lumikasasta sääliks kävi niin nostettiin seinään :3


siinä on se muumi ja kaverin synttärilahja jonka se jo
melkein tetää joten ei välii vaikka bloggasin ;)
kiitos ja kumarrus Sofy<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti