tiistai 21. helmikuuta 2012

Viime viikkoista



  

Tässä jälleen viikon postaus :) Elikkä nyt tässä viikon aikana on taas tapahtunut kaikkee.
esim on ollu koulussa koris ottelut (joo myönnän nukahdin sinne), YSTÄVÄNPÄIVÄ, liikuntäpäivä, Wanhojen tanssit, oon ollu pappilassa, iskällä ja kaverilla ja sit tänään olin tutustumassa lempäälän kouluun. Joo ystävänpäivästä oottekin jo kuullu mutta liikuntapäivänä menin kävelemään, piti kävellä nvk:lta mustaanvuoreen ja takas. Vähän 'eksyttiin' kalkkuun ja kauppaan ;). Sen jälkeen menin kaverille ja sieltä kävelin Pappilaan. Torstaina oli ChillHouse koulutus josta menin kauheella kiireellä Pappilaan (yllätys) jossa parilla kaverilla oli hartaus. Wanhojen tansseista tunnistin 10 henkilöä naamalta ja niistä 7 nimeltä.(vinkvink oli hienoja pukuja) sit sinä perjantaina menin iskälle ja tein pari uutta enkkaa singstaris(kuvassa ei tullu enkkaa mut lähelle meni). Sit samana viikonloppuna tein salaattii mun velipuolen kaa johon tuli: kaalia, tomaattia, mandariinia, kurkkua ja porkkanaa. Ja tietysti se mun velipuoli tuli kipeeks sillon seuraavana päivän mut nääh hyvää salaattii oli. <3 Ja nyt siis tänään olin Lempäälässä tutustumassa Pirkon kouluun siel oli jälkiruokaa! nam :) matkailu alaa opetetaan siellä, mut joo vois päästää teidät kuviin ku tuli vähän turhan pitkä teksti :)

iso antenni :D


en tiiä mitä tekivät



jee sain hyvät pisteet


pitää ostaa joskus


tää on vastavalmistunu


Tein velipuolen kaa


Pirkon hyvä ruoka <3

Kiitos ja kumarrus Sofy<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti