lauantai 9. kesäkuuta 2012

Moikkamoi

juu terve olen tosi kiintoisaa luettavaa... eiku. Mut siis oon päässyt nyt peruskoulusta (wuhuu) ja nyt jännitän että pääsenkö mihinkään minne hain. Tässä on nyt vierähtänyt viikko siitä kun pääsin sieltä koulusta (tuli muuten ikävä :( ). Sit mentiin parin kaverin kaa pyöriin tampereelle ja juhliin tätä saavutusta. Oli oikein kivaa. Keskiarvoksi sain muistaakseni 7.75 (oon surkee koulussa sry) ja oon viettänyt sen viikon iskälläni. Oon päässyt piirtään ihan kunnolla niillä mun hiilillä, jotka sain jouluna. Ja kehittynyt vähän. Tärkeet nää mun päivitykset. Mutta joo en osaa kertoo oikeen viikosta mitään ku ei oo käyny mitään erikoista... No tänään ainakin menin heseen ja tapasin tuttuja joka oli kivaa :) Huomenna menen särkkään särkkäileen kaverin kaa ( mitä ihmettä) ja onnistun varmaan eksyyn bussilla (y) No mut lisään kuvii vielä myöhemmin, koska en jaksa nyt tähän aikaan.. MOIKKA


Jep oon komee mut siinä ennen lähtöö
 ysien juhlasta ruusutettuna.

Soviteltiin mekkoja ja toi sopi
 mulle parhaiten.

Ja löydettiin mielenkiintoinen mainos


Käytiin leffateatterissa äkkii ja llöyty tollanen :D

Ps. Anteeks ja kiitos kun lainaan näitä sun ottamii kuvii facesta Tea.

Kiitos ja Kumarrus! Sofy<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti