torstai 18. huhtikuuta 2013

Kyllä aurinko paistaa!

Heipähei kaikki rakkaat! Joo ei täällä nyt paista aurinko oikeesti paitsi mun mielessä ja sydämmessä :) Oon tosi aurinkoisella päällä nyt, koska varsinaisesti mitään kamalaa ei oo tapahtunu viime aikoina :) Nyt voisin sit kertoo kuluneesta kahdesta päivästä, koska maanantaista mulla ei oo oikeen mitään sanottavaa :D
Eli siis tiistaina ei kyllä koulussa tapahtunut mitään ihmeellistä, mutta sen jälkeen kyllä tapahtu! Menin meinaan Rakkaan Camillani kanssa leffaan kattomaan Les Misérables (suosittelen suuresti!) ja no sitä ennen mentiin Raxiin jossa istuttiin varmaan 3 tuntia :D Mutta siinä samana päivänä koin myös rakkautta ensi silmäyksellä kahteenkin otteeseen! mulla on tossa alhaalla kuvat niistä joissa kyllä kerron :) Mutta vooooi kun se oli ihana päivä <3 En varmana unohda sitä <3<3
No jos mä sitten kertoisin myös eilisestä vaikka ei se nyt niin ihmeellinen ollu... Periaatteessa :D
Eli koulussa olis ollu lyhyt päivä muuten mutta minä ja Teija jäätiin tekemään klo 14-16 liikka projektii. Huh huh, mutta saatiin se hyvään vaiheeseen ja oikeestaan tarvii vaan kotona reenata enää liikkeitä ja kirjoittaa ohjeet lapulle ymym. :D Ja sitten tietysti koulunjälkeen menin kauheella kiireellä viimeiseen kakkosten koulutukseen :( nyyh ikävä koulutuksia :( Mutta joo :) Sitten nuorten illan aikana Wosse opetti mua pelaan biljardiaa :D Luulisin ainakin että osaan nyt ehkä vähän paremmin :D (tosin en oikeen suostunu kuunteleen ohjeita) [Kiitos ja anteeks Wosse!] jaaaaa... Sitten pappilassa oli just sellasta ihanaa randoilua mitä aina :) Ja päivän päätteeks kävelin (jälleen Wossen kaa) kotiin ja jee :) Olen iloinen.
Tänään ois luvassa kokousta ja pappilaa :) Toivotaan että tulee hyvä päivä :)
Leffa look
(tein vahingossa siedettävän kampauksen)

Tässä on number one:
Rakkautta ensi silmäyksellä <3

Näihin meni yhteensä rahaa 27.99€
Saa nähä millon saan taas ostaa jotain :DD
Ja noi korvikset on number two:
Rakkautta ensi silmäyksellä <3 :D

Täs ois tän päivän look :)

Niin ei unohdeta mun kynsii jotka taiteilin :)

Kiitos ja kumarrus! Sofy <3

1 kommentti:

  1. Vau, ihanat rakkautta ensisilmäyksellä-kengät! :D Mistä sää ne bongasit? :)

    VastaaPoista