sunnuntai 22. helmikuuta 2015

KOHTA ON JO KEVÄT!

No heipä hei taas.
Siitä on tosiaan jo puoli vuotta, kun oon viimeks kirjoitellut tänne osastolle. Laskeskelin tässä siis äskettäin. Noh käydääs läpi mitä mulle on tällä välin taphtunut... okei teen kaukasemmasta asiasta ensin ja sitten vähän lähempää.

Aloitetaan sellaisesta kun koulu. Viihdyn ihan semisti koulussa. Mulla on ihan mukava luokka, ei oo mitään suuremoia draamoja. Noh joo no mun luokalla on vaan yks poika ja loput tyttöjä, että kyllä sitä draamaa riittää. Aletaan varmaan vaan oleen jo niin aikuisia me nuorimmatkin, ettei enää jaksais. No mulla oli tossa syksyllä synttärit. täytin siis 18. Olen jo aikuinen nainen siis. Ja si meillä on sellane elokuva projekti yhen yläaste luokan kaa (emäkosken koulun viestintä luokka). Olin traconissa töissä. Oon saanu äitiltä sen ja iskän vihki ja kihlasormuksen. Oli työssäoppi jossa tein opinnäytetyön toiminnallisen osan ja josta sain elämäni ensimmäisen hylätyn harjoittelusta. Käväsin lontoossa. Lopulta vuosi vaihtu. Tässä on jo niin paljon tekstiä, että jatkan seuraavassa postauksessa. Nyt lyhyesti kaikista

Synttärit.
Menin siis ihanien ystävieni ja sen semmoisten kanssa aivan aluksi Bella Romaan syömään. Sen jälkeen yksi seurueen henkilö vaihtui ja menimme rodeoon. Eka kerta vielä ku join niin paljon. Oli ihan hauskaa :D. Noh siinä meni synttäri juhlat. En haluu kirjoittaa tarkempaa tietoo. Kuvia löytyy instasta. Mutta oli mahtavaa!! KIITOS! <3


Elokuva projekti.
Tehdään siis elokuvaa vielä mua nuorempien ja mun parin kaverin kanssa leffaa. Tuli meijän seurakunnan työntekijöltä kysymystä haluttasko olla mukana sellases ja tietysti. Elokuva projektia vetää Tampereella sijaitsevasta elokuvakeskus Niagarasta pari ihmistä. nyt ollaan jo niin pitkällä et editoidaan. Se on hauskaa :)

Tracon.
Olin traconissa töissä. Oli muuten ohan kivaa mutta ehkä vähän tylsää siinä pisteellä jossa olin. Tai ku oon hieman adhd ja olisin halunnu koko ajan tehä jotain mut si oon myös jäätävän ujo enkä olis halunnu mennä yksin siellä jakamassa flyereita. Muuten semi jees.

Sormus.
Aivan ihana sormus jota oon odottanu jo muutaman vuoden, mutta sanoin äitille et haluun sen vasta si ku oon 18. Nyt se on mulla ja aina sormessa. En osaa enää elää ilman sitä. Sormukset siis yhdistettiin ja pienennettiin mulle sopivaks <3. kallista mutta kannatti :3.

Sormuksein
Työssäoppi.
Olin siis työssäopissa, jonka kesto oli 5ov. (n.5 viikkoo). No olin sitten yhen viikon kipee ja toisen viikon oli mun ohjaaja kipee ja kävi hassusti, enkä oppinu tarpeeks ja kaikkee ja sain hylätyn. Ei siitä muuta. Muuten tykkäsin kyllä. JA loppujen lopuks sain kyl suoritettu merkinnän, mutta enpä kerro sen enempää. Läpi se on kuitenki.

Lontoo.
Kesken työssäopin kävin myös lontoossa. Olis varmaan ollu kivempaa jos olis ollu enemmän aikaa ja sen semmoista. Kävin siellä rakkaani kanssa ja oon niin kiitollinen että hän kesti mua. (Oli väliin aika valittamista. ja olin myös vähän kipee. Enkä uskaltanu puhuu kauheesti enkkuu.) Mentiin sinne sellase jonku finalfantasy pelin fani tapahtumaan. Noh ihan kivaa oli lopulta. Myöhemmin oon ajatellu asioita ja ei se ny niiiiin kauheeta olis mennä sinne uudestaan. ;)

Nättiä eikö?

On meinaan pitkä mies tämä.

Ja uusi vuosi.
Vietimpä sen mun ihanien ystävien kanssa pitäen hauskaa ja ampuen raketteja. Ihan kivaa vaikka mulle tapahtu juttui ja ku vuosi vaihtu itkin. Muistelen silti ihan hyvällä sitä :)

PS. Jos haluutte nähä lisää kuvia niin käykää mun instas 
https://instagram.com/sofyoona

Elikkä siis

Kiitos & kumarrus! Sofy <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti