keskiviikko 26. joulukuuta 2012

No katos!

MOI! Hei! Päivää! (eiku hups iltaa!) Terve!!!
Tää on jännä bloggaus, mutta ihan pakko päästä tänne hehkuttaan, että mä oon alkanu tekeen jotain jännää tuolla juutupissa. Ei en ole aloittanut vloggausta vaan tyyiin ainoo asia mitä siellä teen on vlogien seuraus! Siis oikeesti oonko hullu?! Eivaan mut tässä aattelin laittaa listaa niistä tyypeistä ketä seuraan varmaan linkin kera jos muita kiinnostais ;) ei mulla muuta MOIKKA!

PyhisVlog
(Hän on 16v. poika Sastamalasta (Vammalasta))
[Tiiän että kiinnnostuit heti ;)]
PhooliVlog
(15v. poika Eteläpohjanmaalta)
[Ainakin tietääkseni on "97]
MrTume1
(Juu en tiiä kuinka vanha poika mutta Helsingistä)
[Kyllä se teini kai on :D]
(20 v. Tyttö (tai no nainen) en muista mistä)
[Älkää hämääntykö ulkonäöstä!]
mariieveronica
(16v. tyttö Turusta)
[aloitti vasta vloggauksen mutta ahyvältä vaikuttaa]
JA SITTEN!
JustimusVlog
(Siis tätä mä en jaksa ees selittää!)
[Sana Justimusfilms kertokoon kaiken!]

Mutta eniten seuraan PyhisVlogia, mut kaikki muutkin on hyvii ja on toki muitakin, mutta en seuraa.
Esim. Soikkuu (tais olla 22v. nainen Helsingistä) ja eeddspeaks (Vantaalta en tiiä kuinka vanha mutta mua vanhempi!)

JA TOSIAAN PAAAAAALJON MUITA ON!

PS. Huomenna tulee kuvia ja käyn vähän kaupoilla Nean kaa että ;) teen Nean kaa varmaan päivityksen;)
Pss. Tässä vielä mun käyttäjä vaikka ketään ei kiinnosta.. BestSof96

Kiitos ja kumarrus! Sofy <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti