sunnuntai 9. joulukuuta 2012

no moi :)

Joo mulla nyt on TAAS jääny tää postaus, mutta no ei se varmaan ketään haittaa, ku mun ainoot lukijat on mun kavereita.. Joo nyt on siis alkanu tässä sellanen jakso koulussa kuin työssäoppiminen ja se päättyy 21.12.2012, joka on vissiin maailmanlopun päivämäärä, että näin. Siellä päiväkodissa jossa oon, niin on ihan älyttömän kivaa! Haluisin olla ihan töissä siellä, enkä vaan työssäoppimassa! Monikaan ei usko varmaan, mutta päiväkodissa työskenteleminen on oikeesti ihan älyttömän raskasta fyysisesti ja psyykkisesti... siis oikeesti RASKASTA! No mähän en sais tulla nyt ainakaan kipeeks, ku mulla on näyttö ja mun ois tarkoitus mennä laulaan muutamaan paikkaan pikkukuoron kaa... No minähän oon tietysti tulossa kipeeks just nyt... Niin ja mulla on tullu nyt kolmena peräkkäisenä päivänä verta nenästä.... Ei en ole saanut turpiini, vaan tullu vaan nenäverenvuotoja ja se on ihan sika outoo. Pitäs varmaan soittaa jonnekki ja kysyy mikä mua vaivaa oikeen..
Niin ja kuvat tulee myöhässä, koska moihukkasinlatausjohtoni.
Olikohan mulla  muuta.... Niin! Oon miettiny että pitäisköhän mun alkaa pitää videoblogeja. Saattais onnistuu paremmin ku tällästen kirjoitusten tekeminen.
Käy ihmeessä äänestämässä siis tosta sivupalkista!
 
Kiitos ja kumarrus! Sofy <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti