lauantai 4. toukokuuta 2013

Vappuu sun muuta :D

Juu heipä hei tästä tuleekin taas normi postaus :D
Elikkä vappu on siis ohi :( mutta vappu oli kyllä sen arvoinen että ei saa olla surullinen :) vooooi mä kertoisin niin paljon siitä mutta meillä oli sellanen sopimus että mikä puhutaan siellä pysyy siellä porukassa.. enkä muutenkaan haluis kertoo niitä ;D Sitten keskiviikkona kun lähin kotiin niin se koko päivä meni vähän unessa, niinku yleensä melki kokonaan valvotun yön jälkeen.
No sit torstaina oli mun leirin kokous, jossa päätettiin kaikkia näitä meijän isos juttuja. Sitten oli nuorten ilta ja kävelin taas Wossen kaa kotio :)
Perjantaina sit oli koulussa pääsykoe päivä, jossa myös serkkuni oli :) toivottavasti kaikilla meni hyvin :) no sitten koulun jälkeen menin iskälle ja jee :) mun pitäis lukee kokeeseen mikä on maanantaina mut arvatkaa kahesti onko ollu innostusta...
Nyt tänään lauantaina sit on ollu tällanen päivä että oon tienannu rahaa vähän tekemällä kaikkee :) kuvien sijaan kirjaan keskustelun jonka kävin siskoni kanssa hetki sitten :D

Sisko alussa käyttäytyy jotenki normi sekosti niinkuin aina
Minä: Hei ootko sä ottanu jotain vähän vettä vahvempaa?
Sisko: Niinku mitä?
Minä mietin hetken mitä sanon.. :"Vaikka mehua tai limsaa!"
Mietin sit että niin kumpihan on juonu jotain vettä vahvempaa ku tälläsii kyselen :D ihan kun 6 vuotias älyäis sen kysymyksen silleen :D ++ Olin ottanu ite vahvempaa kun se eli simaa :D (No hurja oon :D )

Kiitos & kumarrus! Sofy <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti