sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Viikko takaperin!

Heipä heiiii :) tässä siis kerron vähän viikostani ja näytän vähän kuvia joihinkin liittyen :)
Elikkä viikko alkaa toki maanantaista :)

Maanantai... Huah! :D Silloin kävin nean kaa vähän sittarilla koulunjälkeen ja loppu päivästä päätettiin kutsua Jennakiin paikalle. :D Niin ja nea eleli vähän niinku mun rahoilla, mutta mä maksoin silleen bensarahat :D
Jäätelöjen määrä: 3 kpl.

Tiistaina sitten oli astetta tylsempi päivä, meinaan oli nuvakokous. Tosin vähemmän tylsäks päivästä teki mun kaatuileva teekuppi ja tippuvat kynät kokouksessa, sekä kävely kotiin ihanan ihmisen kanssa ;)
Jäätelöjen määrä: 2 kpl.

Keskiviikkona olikin sitten kuoroharkat koulun jälkeen. :) ennen niitä olin pari tuntia serkkuni kaa ja sitten menin kattomaan kuorolaisen Camillan valmennusta :) ++ Unohdin muuten nuottini seukkarille lähtiessämme :D Ei muuten kannata :D No toivotaan että saan ne nuotit sit ens keskiviikkona :D Ja sitten kuoroharkkojen jälkeen vietettiin tyttöjen iltaa vähän ihanien kesken ja ei siitä sen enempää :D
Jäätelöjen määrä: 1 kpl.

Torstaina päivä alkoi kirkolla, jonka jälkeen sit oli riparin ennakkopäivä :) Oli kyllä mahtavaa ja mulla on ihana raamisryhmäkin vaikkakaan yks ei ollut paikalla, mutta ei se mitään :) Sitten illalla olin taas Wossen kaa :) Oli kyllä hyvä päivä eikä pahasti satanu vettäkään :)
Jäätelöjen määrä: 0 kpl. (D: pahalta näyttää)

Perjantaina oli sitten tyttöjen yötön yö pappilassa. :) Oli kyllä oikein huippu yö :D Tehtiin kaikkee kivaa ja silleen ja tyttöiltiin oikein urakalla :D Unisaldo siltä yöltä oli kyll pyöreä 0 :DD
Jäätelöjen määrä: 3 kpl.

Lauantaina sitten tultiin pois sieltä ja mitä tein :D HEti suoraan nukkumaan jotta jaksais loppupäivän :D Mentiin kavereiden kaa meinaan Pirkkalaan kattoon yhtä ystäväämme, jota en oltu nähny pitkään aikaan. Oli kyllä huisin kivaa :) Soudeltiin ja tutustuttiin pirkkalaan vähän :)
Jäätelöjen määrä: 1 kpl.

Sunnuntaina eli tänään on siis äitienpäivä :) Tähän mennessä ollaan hoidettu ne perus rutiinit eli minä tein kakun ja syötiin se :) Tänään ois kyllä tarkotus olla taas Wossen kaa, että ei liity hirveesti äitienpäivään, mut ei se haittaa ketään :)
Jäätelöjen määrä: 0 kpl. (ainakin näillä näkymin :D)

Viikon jäätelöjen määrä: 10 kpl. :D

En muista millon otin,
mut ihanku Nokia palais :D

Maanantain 1 jäätelö <3

Maanantain yks toinen jäätelö <3
Mun on noi pallot.
Ollaan saman värisii Jennan kaa :D

Äitienpäivä kakku äitin arvoiseksi <3
Kiitos & kumarrus! Sofy <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti